August 29, 2009

no title...

aku bosan dok rumah
melihat kucingku bergusti hari2..
bile tgk tv ade upik abu dan laura
ermm..bole laa tahan..
ku capai w610i aku..
ermm..bosan tahap cipan
rase nak je flush dalam jamban
yelaa.. xde sowg pon mesej aku..
bila tekan butang walkman
keluar lak irama pop punk bunkface
sedikit tenang jiwa aku
then aku lepak depan beranda
hujan turun lebat giler
ingatkan nak mandi hujan
tp my mum xbg
she said i'm childish..
dah laa demam x elok ag... saje cari penyakit
katak dan kodok berkaraoke riang
aku yang tension
rindunyer kat kengkawan
tapi aku cuba lupakan
mereka tak perlukan aku lagi
macam2 aku buat
aku nyanyi dan menari
aku ketawa sendiri
sampai adik aku kata aku giler
sampai dia conteng bebaju aku
sengal laa
aku cube makan megi hari2
org kata bleh jadi pelupa
sebab tu aku cuba
tapi langsung tak berjaya
hujan dah reda..so
aku pun keluar rumah
ayam dan itik jiran berkeliaran
aku capai buah rambutan
aku lastik sekor2
hahaha..suka sangat wat jahat..
aku jumpe sekor cicak
aku tangkap n simpan
bleh kenakan adik aku t
seronoknyer hari nie..
dalam kebosanan aku mencari keriangan..
best dapat kacau orang
betul tak?? kan?? kan??
alaa.. mesti xde sape nak sokong aku
tapi xpelaa..
dapat jugaklah aku lupe kengkawan aku tue
memang sedih bila taw diri tak diperlukan
tapi nak wat macam mane..
memang giler..
bang bang boom pon xcukup gler
mane taknyer..
dahpon aku main besbol sambil makan megi
dah jugak aku wat keje2 crazy
hopefully i can forget them..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...