August 29, 2009

bila aku...

bila aku marah
orang kata aku emosi
bila aku ketawa
orang kata aku crazy
bila aku berdiri
orang kata aku bajet tinggi
bila aku duduk
orang kata aku lazy
bila aku tgk cermin
orang kata aku bajet pretty
bila aku nangis
orang kata aku kecil hati
bila aku baca buku
orang kata aku giler study
bila aku pegang handphone
orang kata aku bangga diri
bila aku nyanyi
orang kata aku tiru ct
bila aku menari
orang kata aku tak reti
bila aku masak
orang kata rasa basi
bila aku melukis
orang kata aku bajet berseni
bila aku nak bercouple
orang kata takde pon yang akan sudi...
bila aku buat something
orang mesti kata aku macam2
mulut tempayan korang tue xboleh nak tutup kew??
bila aku wat ikut suka
orang kata aku tak sedar diri
so what?? my business my life
jangan jadi BAR**...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...